Parfum dames | Inspired By
Informatie distributeurschap FM
Informatie FM distributeurschap
FM GROUP is in de wereld van de parfums een zeer snel groeiend bedrijf & beslist geen onbekende meer!
De FM Group is in 2004 opgericht door een groep enthousiaste mensen die snel willen inspelen op de veranderingen in de markt en die aan de diverse wensen van de klant zo snel mogelijk willen voldoen. FM Group biedt je een grote verscheidenheid aan producten. Momenteel bestaat het gehele assortiment uit meer dan 400 verschillende producten, verdeeld in verschillende productgroepen, te weten;
- Een uitgebreide parfumlijn (momenteel 150 verschillende geuren in diverse varianten ("normaal", HOT en/of Feromoon)
- Een uitstekende cosmetica / make up lijn. Kwalitatief zeer hoogwaardig & tegen een uiterst concurrende prijs
- Een huidverzorgingslijn: de Gold Regenesis
- Een complete FM for HOME lijn. Producten voor het huis, stoffering en uw auto
- Een haarverzorgingslijn. Omvat shampoo en conditioners voor alle soorten haar
- Een voetverzorginglijn voor de dagelijkse verzorging van uw voeten
- Een reeds meermalen bekroonde SPA-lijn, bestaande uit een heerlijke scrub, badolie en badzout, een geurkaars en sinds kort "Body butter" : seizoensproducten waarvoor geldt: op=op
Twee maal per jaar wordt dit assortiment doorgelicht en aangepast aan de smaak van het publiek. Nieuwe producten worden toegevoegd terwijl sommige producten weer uit het assortiment verdwijnt.
Wat kost het om een leuk bedrag per maand (bij) te verdienen?
De inschrijving bij de FM Group kost je éénmalig € 52,- en daarna een paar uur per week van je vrije tijd.
Bij inschrijving via deze website ontvang je bovendien een aantal parfum- en assortiment flyers cadeau.
Je ontvangt voor dit bedrag:
- een luxe startersmap met 150 geursamples
- een licentie om wereldwijd met FM te mogen werken en (als je wilt) een internationale organisatie op te zetten
Om je in te schrijven bij de FM Group hoef je alleen maar de gegevens in te vullen op de aanmeldpagina.
MissVondel regelt verder alles voor jou en nemen contact op. Jij hoeft helemaal niets te doen!!



Welke voordelen heb je als FM Group lid:
- alle producten uit het assortiment kopen tegen inkoopprijs
- opbouwen van een bonus over alle inkopen van jouw groep (gebruiken als korting bij een bestelling of uitbetalen als bonus)
- gratis begeleiding bij de start en uitbouw van je (nieuwe) bedrijf
- je eigen parfumerie aan huis, 24 uur per dag, 7 dagen in de week
Wat heb je niet:
- geen verplichting voor een maandelijkse afname
- geen jaarlijks terugkerende (administratieve) kosten
- geen kleine lettertjes
Oh ja, je hebt ook nog:
- (gratis) bijeenkomsten in heel het land
- een paar keer per jaar een jaarlijkse meeting (de SuperSaturDay (SSD))
- een jaarfeest georganiseerd samen met onze Belgische collega's
Productinformatie
Welke producten heeft de FM Group in haar assortiment? Hoe is het gesteld met de kwaliteit van deze producten? Hoe weet ik dat het geen namaak betreft?
Benieuwd hoe de FM-producten eruit zien en wat de verkoopprijzen zijn?
Productgroepen
De FM-Group heeft verschillende productgroepen in haar assortiment, te weten:
- Parfum groep (classic, exclusive, feromoon, kinderparfum, etc.).
- After Shave en scheerschuim
- Deo-roller voor de man en de vrouw
- Hand- en nagelcrême
- Douchegel voor de kinderen, de man en de vrouw
- Huidbalsem voor de vrouw
- Een complete make up lijn voor zowel de lichte als de donkere huid. Hiermee is de FM Group uniek!!
- Een SPA-lijn, bestaande uit een flesje badolie, badzout, scrub en een geurkaars
- Een voetverzorgingslijn
- Een haarverzorgingslijn
- Een huishoudelijke productenlijn
Sinds kort is er voor sommige geuren ook een HOT variant. Deze parfums onderscheiden zich van de andere doordat ze een nog hoger percentage parfumconcentraat bevatten. Bij de mannen is dit 24% en bij de vrouwen zelfs bijna 30%. Deze parfums zijn bij uitstek geschikt voor mensen in de warmere landen en met een donkere huidtint.
Om een impressie te krijgen van de producten van FM komt er op www.missvondel.nl binnenkort meer informatie.
Wat is nu het verschil tussen een Eau de parfum, een Eau de toillette en een Parfum?
Heel simpel: het percentage parfumconcentraat in het product bepaalt hoe een product genoemd mag worden.
Zie onderstaande tabel:
| Benaming | Vereist % | FM % |
| Douchegel | 2% - 3% | |
| After Shave | 3% - 5% | |
| Eau de Cologne | 3% - 5% | |
| Eau de Toillette | 3% - 8% | |
| Eau de Parfum | 10% - 15% | > 16% |
| Parfum | 20% - 25% | > 20% |
Deze criteria zijn opgesteld door het Vereniging van Franse Parfumeurs (Societé Française des Parfumeurs)
Iedere productgroep heeft zijn eigen geuren. Van enkele geuren zijn er zelfs complete geurlijnen, hetgeen betekent dat er van deze geur een dames- of herenparfum aanwezig is, een deo-roll, een douchegel en of zelfs een balsem.
Twee maal per jaar wordt het assortiment geuren geëvalueerd en daar waar nodig aangepast. Nieuwe geuren maken dan plaats voor incourante geuren, zodat het assortiment afgestemd is op de actuele vraag van de klanten en aansluit bij de trends in de parfumwereld.
Kwaliteit
FM producten worden gefabriceerd door de firma Perfand in Polen. De Perfand fabriek maakt deze producten in opdracht van de FM-Group. De Perfand fabriek betrekt de parfumconcentraten, die nodig zijn voor de fabricage van de producten, van het bedrijf Drom en vermengt deze concentraten met alcohol van 96%. Voor de fabricage van Eau de parfum wordt 14% medicinaal water toegevoegd. Vervolgens worden de flesjes (van gerecycled gals) afgevuld en verpakt.
Drom Fragrances in München heeft wereldwijd een groot deel van de handel in parfumconcentraten in handen (80%) en levert deze concentraten ook aan de bekende wereldmerken! Parfumconcentraten zijn vrij verhandelbaar en iedereen kan deze concentraten dan ook kopen en of gebruiken om bijvoorbeeld een eigen "parfumlijn" op de markt te brengen. Zo ook de FM-Group! Het is zelfs mogelijk dat je je eigen geurlijn met de concentraten van DROM op de markt brengt.
De producten worden niet voorzien van dure flesjes en dure verpakkingen. Xe producten hebben alleen maar een nummer. En het flesje? Dat is gemaakt van gerecycled glas! Dit betekent natuurlijk niet, dat ze er niet mooi uit zien. Bovendien betekent hergebruik van glas een bij
drage aan het milieu.
Zoals je nu ondertussen zult begrijpen: deze producten zijn beslist geen namaak! Namaak heeft ten doel de koper te doen geloven dat hij een origineel product aanschaft van een gerenommeerd merk waarop de originele naam staat vermeld. De koper verwacht de kwaliteit en de eigenschappen die bij het oorspronkelijk product horen. Vaak worden deze producten tegen een wat lagere (en voor de koper aantrekkelijke) prijs aangeboden. Helaas is de praktijk meestal zo dat de samenstelling en de kwaliteit ver beneden de maat is en in het kort kunnen we van namaakparfum dan ook zeggen: geur weg - geld weg!! De geur benadert soms in het geheel de originele geur niet en bovendien vervliegt de geur snel: de geur blijft niet hangen.
De producten van de FM-Group voldoen aan de hoogste eisen die aan de dergelijke producten worden gesteld. Sterker nog: ze voldoen meer dan vereist aan deze normen. Ervaring heeft geleerd dat deze producten beslist niet onder doen voor geuren van andere parfumfabrikanten. FM geuren bevatten zelfs meer parfumconcentraat en blijven daardoor ook langer hangen. Het feit dat de klanten steeds maar terug blijven komen om een nieuwe bestelling te plaatsen zegt eigenlijk al genoeg !
Wist u dat er per maand tussen de 3 en de 5 milioen flesjes worden afgezet door de FM Group??
Afbeeldingen van producten
Komt binnenkort
Hoe het begon met FM
Het begon allemaal met parfum. Het idee om een eigen lijn van exclusieve parfums te ontwikkelen kwam van Artur Trawinski (CEO van FM Group) in 2004. Tijdens zijn zoektocht naar het perfecte parfumproduct stelden vele bedrijven zich kandidaat om met hem samen te werken maar Trawinski besloot uiteindelijk om in zee te gaan met het door zijn vader geleide familiebedrijf Perfand. Dit bedrijf produceerde toen al meer dan tien jaar lang parfums voor diverse afnemers overal in de wereld.
Artur Trawinsky zag dat de prijs van de parfum van de “bekende en dure” merken voor het grootste deel werd bepaald door de verpakking, het flesje en bovenal door de naam. Hij besloot toen om ook geuren op de martkt te brengen.

De grondstoffen voor de FM parfums worden geproduceerd door het bedrijf Drom in München. Drom is één van ‘s werelds grootste producenten van parfumconcentraten. Deze fabriek heeft meer dan 80% van de productie en de markt in parfumconcentraten in handen. Parfumconcentraten zijn vrij verhandelbaar. Het merendeel van de bekende parfummerken betrekken dan ook bij Drome hun parfumconcentraten en de FM Group dus ook. Zoals u heeft kunnen lezen is de FM Group in 2004 begonnen met parfum en aanverwante producten. Uit bovenstaande lijst ziet u dat het assortiment van de FM Group al zeer sterk is uitgebreid.
Artur Trawinski heeft besloten zijn producten te verkopen via het Relatie Marketing Systeem (ook wel mond-tot-mond-reclame genoemd). FM-Group is reeds in veel landen van de wereld (bijna 60 landen!) vertegenwoordigd en het aantal landen breidt zich ieder jaar uit. Ook de omzet is in de 5 jaar dat de FM parfums op de markt zijn spectaculair gestegen. Was bijvoorbeeld de omzet in 2004 in totaal € 250.000, eind 2012 was dit al gestegen tot boven de € 100.000.000!! De omzet groeit nog steeds explosief.
Heeft u kennissen of familie in landen waar de FM-Group al vertegenwoordigd is, grijp dan uw kans om in dat land een organisatie te beginnen en uit te bouwen. Heeft de FM-Group nog geen vestiging in dat land, dan is dit voor u de kans om als één van de eersten in dat land aan een organisatie te bouwen. Ook dan begeleiden wij u natuurlijk! Deze groei verklaart dan ook dat wij behoefte hebben aan enthousiaste collega's die samen met ons de schouders er onder willen zetten om in Nederland en daarbuiten een degelijke en snelgroeiende organisatie op poten te zetten. Wacht niet langer maar vraag meer informatie of als u al overtuigd bent, meldt u dan aan via onze aanmeldpagina.
Verder aanmeldformulier
|
|||||||||
|












